piątek, 2 października 2015

DENKO LIPCOWE

Witajcie!

Na dzisiaj

przygotowałam wpis o lipcowych zużyciach. Skończyłam sporo kosmetyków,  z jednych jestem zadowolona z innych mniej.

Poniżej znajdziecie więcej szczegółów.

Avon Woda

toaletowa Pretty Fabulous– miałam ją od zeszłego roku. Na lato

przyjemna, raczej słodka ale delikatna.

Avon

perfumowany spray Only Imagine… - mój HIT tego lata! Zakochałam się w

tym zapachu, mam już kolejną buteleczkę.

Natur Vital

Szałwiowa odżywka do włosów Nawilżenie i połysk Dla osób o wrażliwej

skórze głowy – bardzo dobra odżywka. Napisałam więcej o niej TUTAJ.  

Frotte suchy

szampon do włosów – odkąd dowiedziałam się co to jest i do czego

służy, jest on niezbędnym kosmetykiem. Ten konkretnie radził sobie dobrze

z odświeżeniem grzywki. Łatwo się sczesywał i nie pozostawiał zabielonych

włosów oraz zdecydowanie poprawiał ich wygląd.

Odżywka do

testów w ramach największego testu – wspomniałam o niej TUTAJ. Jak się okazało była to Garnier Fructis Goodbye Damage, którą właśnie

wykańczam w pełnowymiarowej wersji. czyli jakbym coś przeczuwała :)

FM zmywacz

do paznokci – strasznie beznadziejny, nie dam rady go zużyć więc

wyrzucam. Nie zmywa w ogóle lakieru, nawet z odżywkami sobie nie radzi.

Wspomniałam o nim TUTAJ.  

Isana

zmywacz do paznokci o zapachu migdałów – mój ulubiony. Nie ma dla

niego lakieru, z którym by sobie nie poradził. Tylko zapach trochę

drażniący ale się przyzwyczaiłam.

Cztery pory

roku krem do rąk glicerynowy z aloesem – zwykły ale przyjemny kremik.

Nawilżał, dość szybko się wchłaniał, dłonie pozostawały delikatne w

dotyku.

Carea

patyczki higieniczne – służą mi przede wszystkim do korekcji makijażu

oczu.

Lactacyd

emulsja do higieny intymnej – podobał mi się jej delikatny, przyjemny,

świeży zapach. Nie mogłam nigdzie w drogeriach znaleźć już tej wersji.

Fajnie odświeżał i nie podrażniał.

Pearl Drops

Coffe & Tea 4D Whitening System pasta do zębów – ulepszona wersja

podstawowej ale spektakularnej różnicy nie zauważyłam w kolorze moich

ząbków. 

Sensique Matt Finish Podkład Matujący nr 201 – w przypadku tego podkładu moja cera

bardzo się z nim polubiła. Ujednolica jej koloryt, maskuje niedoskonałości

i nawilża. Sama jestem zdziwiona, że moja cera wymagała od podkładu

nawilżenia a nie matowienia. Pisałam też o nim TUTAJ. 

Catrice All

Matt Plus Sine Control Puder Transparentny 010 Transparent –

wykończyłam go wreszcie, używałam rzadko, bo wysuszał mi cerę . Pisałam o

nim TUTAJ.  

Avon  puder prasowany Świecenie pod kontrolą

Translucent – zapomniałam o nim, leżał na dnie szuflady z kosmetykami.

Nie zużyłam go, bo „stał się" dla mnie za ciemny.

Carea bawełniane

płatki kosmetyczne Aloe Vera – partnerzy w relacji z micelami, preparatem

do demakijażu oczu i zmywaczem.

Krem pod oczy na jadzie

pszczelim Bee Pure Bee Venom Eye Cream, z miodem manuka UMF20+ i peptydami , Maseczka do twarzy na jadzie pszczelim Bee Pure

Bee Venom Face Mask – naturalna alternatywa

do Botoksu, Serum do twarzy na jadzie pszczelim Bee Pure Bee

Venom Serum – płynne złoto nadające gładkości i odświeżające skórę. Miniatury –

cudowne kosmetyki, które miałam okazję poznać i nawet przy takich niewielkich

ilościach da się zauważyć ich niezwykłość. Więcej słów napisałam o nich TUTAJ. 

Lirene Dermo

Program Peeling enzymatyczny saszetka – miałam się skusić na jego

pełną wersje a póki co spróbowałam saszetki i nadal mam ochotę na

pełnowymiarowy.

Perfecta SPA

maska-serum do rąk i szafirowy peeling do rąk – lubię ten zabieg

wykonać raz na jakiś czas. Peeling fajnie wygładza i ściera martwy

naskórek a maska przyjemnie odżywia i nadaje miękkości.

Perfecta SPA

maska-serum do stóp i wulkaniczny Peeling do stóp – to samo co w

przypadku zabiegu do rąk, identyczne efekty i powody, dla których stosuję

ten zabieg co i przy w/w.

Perfecta

Maseczka na twarz, szyje i dekolt Kwasy AHA + sok z aloesu Wygładzająca saszetka

– stosowałam ją na noc jak krem pozostawiając na buzi do rana. Cera była

miękka, nawilżona a maseczka miała cudowny zapach gruszki.

I to na tyle. 

Bardzo

spóźnione to denko ale niestety przyczyniły się do tego względy osobiste.

Pozdrawiam

Kasia

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz